Ozteber ozdenarda çok şükür gayet iyi iki ay 8gunluk olduk bile😊gülüyoruz fln artık 😂 senin prenses nasil😊
Emir Suleyadasusu 700 tl şuan 1 ay oldu tam yaptirali. Yani güvenilir bi sorun yaşamadık. 15 dk da kesip gönderiyo zaten
Ouzz Gürlife hastanesi Yalçın kara. Yeni açılan bir hastane ama doktoru Osmaneli devlet hastanesinden geçme. Çok iyi bir doktor Şuana kadar4. Doktorum ama en iyisi o. Tavsiye ederim 👍
ozdenarda Ozteber oh maşallah kocaman olmuş ya ❤️inci mi oldu ismi 🤗duruda büyüdü pazartesi 5 aylık olucak kocaman olduk biz 🤗
ozdenarda Ozteber çok zor oldu ama toparladım canım yaklaşık iki ayi buldu dikişlerimin iyileşmesi sen naslsn toparlan mi
ozdenarda Ozteber bbm yi sildin mi 9 kişi kızlarla grubumuz var whatspta gelmek istersen bbm de yazdm ama gtmedi
Ozteber ozdenarda oooo🙄 ben dogum yaptım sonra kantinde sigara içtim gezdim fln kuzu şükür ya gelen arkadaşları kantinde neskafe elimde karşıladım hatta😂 herşey cok kolay oldu 2 dikisim vardı zaten
Ozteber ozdenarda ben onu o zamanlar sildim kuzu bidahada bakmadım yok ya o zamanda sevmedigim bi iki kisi olduydu gerek yok kuzu benm var iki grup hamilelikten kalan 3yu kaldiramam😂
ozdenarda Ozteber normal. Doğumun faydaları bende çok uğraştım 24 saat suni aldım doktor ebeler uğraştık ama olmadı malesef
Ozteber ozdenarda kısmet ya ebeler mükemmeldi ama😍 epidural istedim sacmalama doğumu uzatmaya gerek yok kızım hadi bana güven fln dedi çatır çatır dogurttu😂