balliikedii bende tüp bebek annesiyim çok şükür bir oğluşum var. Dondurulan embriyolar için aradılar yılı doluyor devam edicek misiniz imha edilsin mi diye. Ben imha edilsin dedim. Devir çok kötü ekonomik olarak daha neler yaşayacağız belli değil. Tek çocuğa bile ekonomik olarak sıkıntı yasamadigimiz halde zor yetebiliyorken ikinci çocukta olursa zor olur diye düşündüm. Yani oğluma iyi imkanlar sunmak istiyorum. İyi okullarda okutmak istediği herşeyi almak istiyorum. Bebeğim çok küçükken tekrar hamile kalıp onun vaktinden çalmakta istemedim. Benim eşim tek çocuk hiç eksiklik hissetmemis. Ailesi güzel imkanlar sunmuş. Bütün vakitlerini ona harcamış. Çok sevgi dolu iyi bir evlat yetistirmisler. Onları örnek aldım açıkçası. Karnı doysun tamam büyür mantığıyla çocuk büyütmek istemiyorum ben. O yüzden tek çocuk fikri bana çok iyi geliyor. Allah isteyene versin evladımı da bize bağışlasın dedim. Eşim de aynı fikirdeydi. Allah verirse başım üstüne tekrar bebeğim olsun sorun yok ama tedavi ile istemedim. Ayrıca günü doluyorsa bile uzatabiliyorsunuz. Bekleyebilirsiniz biraz daha.