balliikedii öncelikle bebeğin hayırlı olsun sağlıklı güzel ahlaklı bi birey olur inşaallah 🙏benim arkadaşım bebeği 5 aylıkken hamile kalmıştı istemeyerek değildi . Ama bebek doğana kadar yaşına girmişti bile . Şansın varken dene derim ben olursa olur rabbim bilir orasını . İlk çocuğu çok hareketliydi çok korkuyordu bakamam diye ama ikincisi o kadar sakin bir bebekki hiç yorulmadı bile . Eşinle senin verebileceğin bi karar sonuçta biz sadece burda yorum yapıyoruz fikrimizi söylüyoruz tabi . Ama bi insanın kardeşi olmalı bence . İlerde büyüdüğünde annesine babasına hatta arkadaşına anlatamadığı şeyleri kardeşiyle paylaşmalı . Kardeş en büyük destek varlık bence