Kızlar merhaba 5 aylık oğlum var. Tüp bebekle 3. Denemede oldu 4 yılın sonunda. Çok zor şeyler yaşadım maddi manevi çok yıprandım. Ameliyatlar falan derken yorucu bir süreç oldu benim için. 2024 Mart ayında kalan embriyoların süresi doluyo ve maalesef onlar çöp oluyo. Benim normal yolla gebe kalma şansım yok tüplerim geçen sene Eylül ayında alındı. Zaten sonrasında 3. Denemede hamile kaldım. Şimdi düşünüyorum bir kardeşi olsun çok istiyorum ama bebeğim çok küçük olucak daha 8 aylık olucak. Ama ben bir daha tüp bebek yoluna girmek istemiyorum. Maddi ve manevi olarak kaldıramam iğneler ilaçlar vs. Eşimde martta transfer ol kardeşi olmuş olur diyo ama ben aşırı kararsızım. Benim durumumda olsanız nasıl bir yol izlerdiniz