balliikedii öyle tabi ki bu sizin bileceğiniz iş l. Ama ben kardessiz buyumesin bencillik lafına katılmıyorum. Bence aksine yalnız kalmasın diye biz kendimiz düşünüyoruz ve yapıyoruz maddi manevi çocuktan azaltiyoruz. Asıl bencillik bu. Çok çocuğa maddi manevi gücü yetene saygım sonsuz ben tek çocuk yıllarca çabaladıgim halde çok isteyerek anne olduğum halde zorlanıyorum. Nefes alamamaktan kendim için bişey yapamamaktan ki benim destekcim dec çok ben sadece her şeyiyle ben ilgilnemek istediğim için cok yoruluyorum. İkinci çocuk fikri hepsini çarpı 2 yapacak. Mutlu anne mutlu bebek sonuçta. Ve ben bunu iki bebekle yapamam. Bu benim fikrim herkes başka başka düşünebilir. Bin şükür çok istedim oldu Allah ayırmasın sağlıkla buyutmesini nasip etsin. İsteyen herkese de versin. Ama bebeğiniz çok küçük o size ihtiyaç duyarken belki zor bir hamilelik olacak bebeğinize yeteri kadar ilgi gosteremiceksiniz. Rahatsızlığı da varmış size daha çok ihtoyaci var. En doğru kararı verecek olan sizsiniz