Gzzde uyku eğitiminde ağlarken çocuğu yalnız bırakmıyorsunuz ki. Ferber yönteminde bir tek öyle. Bebek ağlıyor siz yanında durup onu sakinleştiriyorsunuz. Ama tutarlı olmazsanız çocuk bir süre sonra sizi kullanmaya başlıyor. Ben kızımı kucağıma almadığım için ağlıyor mesela, en sonunda hep kucağıma alıyorum. Bir sonrakinde bakıyor almıyorum daha çok ağlıyor. Yada babasını yolluyorum eskiden daha yavaş yavaş sesini arttırırdı, artık direk benim geldiğim ağlama şeklinde ağlamaya başlıyor. Çünkü biliyor ki anne o zaman geliyor. Ağlatmak tabiiki bebeği yalnız bırakıp çaresizce ağlayarak uyumasını beklemek değil. Gönül ister ki hiç ağlamasın ama benim kızım yattığı an ağlıyor. İster yanıma yatırayım, ister yatağına, ister yere, ister koltuğa. Sırtu yere gelince ağlıyor çocuk, ama uykusu da var, ne yapayım mecbur ağlatıyorum.