Bu yazıyı sadece uyku eğitimi düşünen anneler için yazıyorum, lütfenn yok nasıl yapıtınız nasıl kıydınız nasıl ağlattınız vs.. diyecekler yorumlarını kendisine saklasın. Tek isteğim uyku sorunu yaşayan annelere yardımcı olabilmek.
Arkadaşlar çok zor bir süreç gerçekten, ağlatmadan uyku eğitmi diye birşey yok bana göre. Evet çok ağladı, çok üzüldüm vs... ama şuan 19-20 arası yatağına koyuyorum (uyandığı saatlere göre düzenliyorum bunu) bir kaç dk mızırdanıp uyuyor ve sabah kalkıyor. Gündüz uykuları da aynı şekilde bazen hemen uyuyor bazen konuşup sakinleştiryorum. Hayal gibi geliyordu ama oluyormuş gerçekten. Kim west yöntemi uyguladım ve sonuç aldım. Bebeğim - yaşında. Kararlıysanız başlayın derim, şükredeceksiniz. Ve bir tavsiye, ne kadar küçük bebek olursa o kadar kolay oluyor sanıyorum.