Esmacng sizi en iyi ben anlarım. Bebeğime kilo aldırabilmek için amuda kalkıcam yakında. Bir onu yapmadım🤦♀️ Kan değerlerine de bakıldı. Çok şükür bizimkinde bir sorun yok ama neden kilo aldıramıyorum anlamıyorum. Yediği kadar yediriyorum. Ne çok ne az. İstediği kadar yiyor yani. Zorlamıyorum sevsin istiyorum yemekleri. Fakat yok almıyor çocuğum kilo. İştahlı bir bebek değil. 1,5 yaşında şuan. İnanın 5.ayından beri kilo aman aman aldırtmadım yani. Her ay 200-300 gr o kadar. Ben neler yaptım üstelik. Ek gıda, anne sütü, mama takviyesi neler neler. Kilo aldırır diyen tüm tarifleri denedim ama yok. Bu işin sırrı ne acaba😔