slalaylay Esmacng d vitamini ve çinko önemli diye biliyorum iştah konusunda onlara da baktırabilirsiniz
Vldnkyaaa tmrs34 doğrudur benim çevremde öyle yoktu sezaryen çıkışı sütü kesilen ben biraz psikolojik olarak kendimi yıprattım çevreden dolayı takıldım herşeye de uyku zaten yoktu en büyük etkenim oldu
tmrs34 Vldnkyaaa ilk çocuk olunca tecrübesizlii zaten var şimdiki bebekler çok farklı eskiden sarılık diye birşey yoktu emer uyur oynayıp tekrardan uyurduk şimdikiler de sarılık atak haftaları gün gittikçe huyu suyu değişikliği uykusuzluk vs birde yaşlıların yanlış tecrübeleri müdahale etmeleri destek olacaklarına laflariyla köstek oluyorlar
queenx ikibaloglanannesi anlamıyor muhtemelen sadece çocuk yapmak emzirmek hayatta tek başarısı olabilir
ikibaloglanannesi queenx sinir oluyorum böyle insanlara ya. Kadın oraya bebeğiniz kaç kilo yazmamıs öneri istemiş yardım istemiş o gelmiş kilo söylüyor kiloyu bırak bide yazmış ben emziriyorum. Aynen o emzirdigi için süper anne 😅 Kupa verelim 😅
aysenur266 Esmacng canım hiç sıkma canını benim kızım da aynı ay aynı kilo ve değerlerine de baktırdım her şey normal sağlıklı olsun da varsın minyon olsun 😉
Aselkusum16 Uselemekndz Çocukları kıyaslayan insanlardan nefret ediyorum ayıp ayıp yardım istemiş kadın sizin çocuğunuzun kilosu kaç dememiş !!!! BEBEĞİNİZİN KİLOSU SİZİN BAŞARINIZ DEĞİL HANIMLAR
Aselkusum16 Uselemekndz senide ilgilendiren bir konu yok çünkü çocuğunuzun kilosunu sormamış ama siz tam tersi sorulmamış soruya cevap vermişsiniz 😕 acaba kimi ilgilendirmiyormuş konu 😂
Uselemekndz Aselkusum16 ben sorulana cevap vermişim senin gibi birinin lafına atlamamışım otur bir düşün bence
EcmArs Esmacng gerçekten hiç canınızı sıkmayın bir yaşında oğlum var ve 7 kilo hiçbir şekilde kilo alamıyor emmeyi bıraktık süt alerjisi olduğu için özel mama kullanıyor ve iştahı o kadar yerinde ki başka bir çocuk yese obez olur ama almıyor bizim ki bazen takılıp üzülmemek gerekiyor genetiği bu şekilde diyorum sağlıklı bir sorunu yok şükür. Siz de canınızı sıkmayın lütfen illa ki alacaklar 🌺
EcmArs Esmacng kan değerleri normalse ek vitamin kullanabilirsiniz doktorunuza danışıp. Lütfen üzülmeyin siz mutlu olun ki bebeğiniz de mutlu olsun 🙂
Ozlem369 Valla arkadaşımın bebeği 8 aylik 5 ,5 kilo butun degerleri organları temiz çıktı ek mamaya basladilar ne bulduysa yediriyor emziriyor aynı yapıyla da alakalı olabilir korkmayin. Canı içinde sağlıklı olsun yeterki zayif olmasi hiç önemli değil 🥰
sehpayacarpanserceparmak_ Uselemekndz sisman bebek saglikli bebek mi saniyosun? 3ayda 7.5kilo pek normal gelmiyor kulaga
Uselemekndz sehpayacarpanserceparmak_ çok biliyorsun ya doktor olsaydın keşke burnunu kendine sakla Benim çocuğumun şişmanlığı da zayıflığı da seni ilgilendirmez işine bak
Aselkusum16 Uselemekndz doğru 1 tanedir 1 …… burada bir sürü insan sana neden kızmış acaba sen düşün bence Ve sorulan soruda çocuğunuz kaç kilo diye birşey okumadım ben nedense problem mi var kafanızda yaptığınız ayıp susun oturun hala üstte çıkmaya çalışmayın iyi geceler size cahille diyolağa girmemek lazım !
sehpayacarpanserceparmak_ Uselemekndz tam olarak konu bu zaten senin cocugunun kilosu kimseyi ilgilendirmiyoken gelip buraya kilosuyla hava atmaya calisman