Esmacng aaa hiç üzülme.17 aylık bebeğim 9.6 kg geçen doktora götürdüm minyon büyük ihtimalle kafa çevresinde az büyüyor ayına göre çok uygun çocuk dedi kiloyu hiç dert etme aslında yiyorsa annelerin istediği gibi değil dedi hatta kızdı yani ayına uygunsa ve tahlillerini yaptırın tahlillerinde iyiyse hiç takma doktor öyle söylemediği sürece bende çok takıyordum ama bebek işte zorla yediremiyoesun ne yazık ki ve bizim tahlilde d vitamini, b12 düşüktü bunlarda iştahsızlık yapıyor büyük ihtimalle