Esmacng kızım 1 yaşında ve 8 kilo canım.hem emiyor hem ek gıda alıyor.tahlilleri tertemiz ama hiç yerinde durmuyor çok hareketli.doktorum minyon ve hareketli bir kız olucak kiloya çok takılma dedi.önemli olan sağlığı diyoruz hep.gelişimi,boyu iyiyse takılma bacım kilosuna.benim büyük çocuğum 1 yaşındayken kızımın 2 katı kilodaydı ama şuan yürüyen kemik çok zayıf ama dediğim gibi canları sağ,sağlıkları yerinde.