bisakinol çok teşekkür ederim bu konuda bilgili olmanız ve yardımcı olmaya çalıştığınız için saat 08.30 da randevumuz var aslında biz dediğiniz gibi gazi araştırma hastanesine gittik beni iyice şüpheye düşüren orası oldu eeg çektiler ama bebek uyuyamadığı için çok kısa sürdü tam içi geçmedi emzikle biberonla zor uyutmaya çalıştım kıpır kıpır olunca da sürekli kabloları takmakla uğraştık çekilende bir şey yok ama uyurken görmemiz gerekiyor deyip 6 aralığa randevu verdiler benim 6 Aralık değil 1 güne bile tahammülüm kalmadı eşim hemen bi Prof buldu şimdi ona gidip danışacağız inşallah kafamızda soru işareti kalmadan döneriz yeğeniniz de video da ki gibi miydi ? Bir de bu güçsüzlük başlarda var mıydı birden mi çıktı yani çok canlı kanlı bi bebekken birden yavaşladı mı ?