Streslianne internette hep en kötüsünü görüyoruz zaten,gözlerini büyük bir şekilde açıp ellerini iki yana doğru açıyor ,özellikle korkunca yapıyor ben de araştırdım moro refleksi diyor 4,5 aylık olana kadar sürebilirmiş,inşallah öyle bir şeydir onu da araştırın bakalım bi