bisakinol merhaba kizim icinde cocuk doktoru bir noroloji arkasinda kizimin videolarini atti oz gecmisini anlattim ve west sendorumundan suphe etti kasilmalar eller bacaklar uykuya dalarken kas kati kesiliyor eeg cektirdik birsey cikmadi ama cocuk her uykuda nerdeyse atak geciriyor simdi tekrar gidecegiz iizim 4 yaşında eeg de sorun cikmis olabilirmi cunku noroloji doktoru ve baska cocuk noroljiye sorduğumuzda kesinlikle infantil spazm diye uzaktanda olsa teşhis koydular doktorun gozden kacirdigi bir sey mi oldu bilemiyorum şimdi ataklarini videoya çektim kizim.konuşamiyor motor becerileri zayif yaistlairndan cok geri geliyor bireysel egitim ve dil terapistine gidiyor ama ne fayda