Domino buna bizde zəfəran diyolar,sizde galiba safran. Bazı yemeklere koyuyoruz biz,bazı pilavları demlediyimizde azcık üzerinde serpişdiririz,yada demleyip suyundan pirinçin üzerine gezdiririz,güzel renk verir. Bizim pilavlar farklı oluyo,aslı iranda oluyo bildiyim kadarıyla ve çok pahalı oluyo qramı bile,bide diyer ucuz sadə safran oluyo,bu renginden asl safrana benziyo,