eraysen Domino düz zemine koyup yanina boyutu için standart bi eşya veya elinizi koyarsanız ortalama gr soyleyebilirim çok hafif bir şeydir zaten kilo gelmez fazla birde dediğiniz gibi büyük aktarlar alabilır sadece gittiğiniz yerde tartarken bakın hassas tartı değilse satcam falan demeyin mutfak tartısı gibi tartıda tartılmalı
Domino eraysen yok satacagim demem benim bile demem emanet derim 😅😅😅 ben metre ile ölçtüm ama yine de esya vs koyarak mi foto atayim size ?
072023 Domino yok olmaz size uzun süre gider zaten ben seviyorum kullandım vaktiyle bolca ama yoğun kullanmayın onu haftada 2 gün 8 tel bitki çayına atabilriisniz pilavada 3-4 tel yeterli olur düzenli kullanırsanız faydasınıda görürsünüz. Ayrı yeten internetten farklı tariflere bakabilrisiniz. Birde o kiloyla değilde gram olarak satılıyor zaten😀 İran dan geldiyse kalitelidir.
Domino 072023 ben galiba pilav da yada yemek de kullanmam yabancilar aliskin yiyebilirler ama belki cay olarak icilebilir. Ama bana nakit lazim su an bakalim 1 paket guzel bir para yaparsa 2. Paketi kendimize kullanirim. Tesekkur ederim cevaplariniz icin
Ahum Domino hayır bozulmoz o,bəndə bi kavanoz vardı 2 yildır kullanıyorum,bendeki asıl safran diyil ama hiç biri bozulmaz kuru kaldığı sürece, yani nem kapmamalı
Domino Ahum yok cnm nemli yerde degil. Iranli bir musteri vermis esime seneler once. Adam bu islerle ugrasiyormus ve baya zenginmiş. Esime de 2 paket vermiş daha dogrusu kaynima ve esime vermis kaynim almadi napcam ben senin olsun dedi oyle dolaba koydum kaldi oyle. Paket de cok iyi paketlenmiş kapali. Tesekkur ederim
Domino Sevval1507 😅😅😅😅 dur ben yarin bi kac gr öğreneyim ona gore satayim tam da nakite ihtiyacim oldugunda karsima tv de cıktı dedim bende de var bi bakim 😅 megerse servet 😜😅
eraysen Domino elinizle hangisi ağır tartın veya olur öylede foto atabilirsiniz büyük ihtimalle 3 ve 5 gramdır ama irandan geldiyse daha fazlada olabilir 😂
Domino eraysen 1 tl aldim eski 1 tl ler yani kalın olarlar. 1 tl ile ayni ağırlıkta https://mutluresim.com/image/nxEsk9 resim de bu
eraysen Domino eski 1 tl 8 gr kadar büyük ihtimalle 5 gram görüntü olsa sadece 3 diyeceğim ama 1 tl ile aynı diyince bilemedim
Domino eraysen evet cnm hatta oglum da tartti aynı agirliktalar dedi. En iyisi hassas tarti da baktirayim. Kuyumcular da da hassas tarti var onlar bakar mi acaba bi yarin sorayim 😅 evinde hassas tarti olan varsa eski 1 tl yi tartsa ne iyi olur 😅
eraysen Domino 1 tl 8.2 gram safranın kilosu kalitesine göre değişiyor fiyatı 5 binede var 250 binede var kilosu dedi
Domino eraysen çok tesekkurler hemen hemen 5 gr var o zaman 1 pakette. Bir de bunu iranli bir musterisi vermis eşime. Yarın musait olursam bir cikayim dışarı en iyisi ben 😅😅😅 tesekkur ederim uğraştınız 😊
eraysen Domino ne demek gerçekten çok eğlendim sebepsizce güldüm keşke bana da İranlı biri safran verse 😂😂😂