Domino https://mutluresim.com/image/nxEYt0 https://mutluresim.com/image/nxE5il https://mutluresim.com/image/nxEHdP Kızlar bunu seneler önce eşime müşterisi vermişti tv de görünce aklima geldi bi size sorayim dedim. Bu ne otu ne ise yarar? Nasil kullanilir ? 😅 Dip not : uzuuuun bir zamandir buz dolabinda bozulmuş mudur?
PeekaBoo_ Domino safran bu, zerde tatlısı yapabilirsiniz bildiğim. Farklı tarifler vardır internette bakabilirsiniz çok az miktarda kullanılması lazım dikkatli kullanın
eraysen Domino buzdolabınızda mini servet saklamışsınız 😂 safran gibi geldi bana bence ziyan etmeyin kilosu 200 bine yakın şuanda
Domino bebitonunannesi_ Çay diyor bazıları da demleme yapiliyormus bide sulu yemeklere koyuluyor diyor ama acmadim da acarsam kullanmak zorunda kalirim en azindan nasil kullaniliuor ogreneyim de oylr kullanayim
Aysun_01 Domino az bir tutam bile yeterli oluyor Az bir şey alıp suya koyuyorsunuz demleniyor zaten sarı suyu çıkıyor o şekilde kullanıyorsunuz ben böyle biliyorum
Domino PeekaBoo_ dikkatli mi olalım ayyy korktum vala 😅😅 ottan korkmayan da ne bilim. Ama uzun zamandir dolapda seneler oldu 2 sene falan
PeekaBoo_ Domino miktar olarak çok az kullanılıyor baya pahalı bir bharat😅 su içinde bekletilerek kullanılıyor onun için dedim dikkatli olun diye
Domino PeekaBoo_ evet baya pahalıymış google de baktım şimdi abooo. Alışmamış yerde don durmazmis insallah basimiza birsey gelmez 😅😅😅😅 teşekkürler
balkanlardangelensogukhava Domino hahahaah ev değil ama bir çeyrek eder mi acaba bilemedim 🤭 kaç gram vardır orda kaliteli bir safranın bir gramı nerdeyse 300 tl sanırım 🤭 müşteri iranlı mıydı acaba iranlı ise ise iran safranıdır o bayağı kaliteli olur.