maygirl alpssmom baby turco bazende gong 2 sindende memnunum ama gong daha geniş kalın daha korunaklı bi bez bi şans verip denemenizi tawsiye ederm
gly57 alpssmom molfix yeni nesil biraz taşırıyor. sleepy, turco, goon mavi paket bunlar çok taşırıyor asla önermem pişmanlık. kızıma başka bezler pişik yaptığı için mecburen molfix kullanıyorum.
Tgbsahn gly57 ben kızım doğduğundan beri molfix mavı ambalajı kullanıyorum bir kere taşma olmadı kakası belinden sürekli çıkıyordu onu da katlayarak çözüm buldum pişik olmadı kremliyorum her bez açışımda bepantol ile yoksa hemen kızartıyor ıslak mendil kullnaıysam
Ayla3663 Valla ben bimdeki jenny vely bezlerini kulanıyorum 7 aydır hem uygun fiyata hemde şimdiye kadar ne sızdırma nede pişik oldu
kepenek Ayla3663 aynen bende e bebeğin markasını kullandım ondan da memnundum ama sleppyden hiç memnun kalmadım iç pedi parçalanır biçimdeydi bende bimden alıyorum ve çok memnunum
Mugudoruk-3591 Ayla3663 bende BİM’in ürettiği besi jenny-willy’i kullanıyorum kalıpları büyük çok memnunum,hiçbir sizdirma dahi olmuyor,hemde çok hesaplı
arelasafalme Cngzhn_1807 yeni çıkanlar berbat gerçekten çizgi göstergesi yok sızdırma yapmıyor asla kullanışlı değil sakın almayın bende sleepy kullanıyorum çok memnunum
Cngzhn_1807 arelasafalme Bende slepy almayi düşünüyordum elimdeki molfixler bitince. Peki kaliplari nasil yani molfixin 4 nosuyla slepynin 4 nosu ayni mi
Aminemm_ alpssmom doğduğundan beri Molfix kullanıyorum memnunum kaç saat dursa bile kolay kolay sizdirmıyo yeni çıkan serisini kullanıyorum baya ince ama çok güzel sızdırma falan olmuyor hemde bebeğim daha rahat oluyor
Azra_lina alpssmom ben ilk baştan beri prima kullanıyordum memnundum da İsrail markası olduğu için almıyorum artık ve sleppy e geçtim ama hiç memnun değilim sürekli sızdırıyor molfix sipariş verdim onu deneyeceğim şimdi de.
sglkc alpssmom doğduğundan beri molfix pure soft kullanıyorum yeni serisi de ince ama asla taşma pişik yapmıyor çok memnunuz 🫶🏻
Kubraslanalp alpssmom bebeğim 8 aylık ilk zamanlar bende sleepy kullandım ve sızdırma sorunu yaşadık ayrıca pişikte yaptı sonra molfıx e geçtik çok memnunum şu anda çok iyi bir bez