sel41 ben bez değiştiremem doğduğundan beri onu kullanıyorum ikizlerimin cildi çok hassas bir kaç bez markası hediye geldi hayatında pişik olmayan kızım bile pişik acısı çekti ben premium careden bir kere bile şikayet etmedim ne sızdırma ne pişik gece sabaha kadar kafamda rahat ben paradan ziyade kaliteye bakıyorum aktifi gündüz kullanıyorum ama 4-5 saat sonra ufaktan sızdırma yapıyor gece asla güvenemem