Merhaba doğduğundan beri oğlum için sleepy natural kullanıyoruz fakat sızdırma yapıyor sürekli zıbınları hep kaka lekesi oluyor birkaç kere de çiş sızdırdı ve pişik yaptı bez değiştirmeyi düşünüyorum molfix nasıl sizce? Sizler hangi bezlerden memnunsunuz?