Kızlar bizde aynı durumdayız 2 gündür durmayan ateş sürekli 37.5 38.5 arası .tek parça giydirdim ateş var diye bugün d3 burun akıntısı başladı gözler kırık halsiz mızmız. Doktora gittik dolven yazdı sadece Ama fayda etmiyor kızım 1 yaşında nane limon veriyim biraz dedim onuda beğenmedi Napacam nasıl atlatacaz hiç bilmiyorum