doganinannesi Afra49_61 yok kullanmadim aferin İlladin burun spreyi ve zaditen kullandım zaditen rahat uyumasıni sagliyo ama hepsini sadece 5 gün kullandik fazlası zararlı sanirim
ipekk05 Gari_de_Gari merhaba benim bebeğimde 4 aylık grip oldu öksürüğü var ama iburamini 2 yaş altında kullanmayın diyo sizin bebeğinize iyi gelmişmiydi bi zararı oldumu acaba
Gari_de_Gari ipekk05 Kız aradan 2 yıl geçmiş nerden buldun bu postu🙈 vallahi canım doktor vermişti.İyi de gelmiş yA dene istersen
ipekk05 Gari_de_Gari anne yüreği işte bebem hasta olunca 2 yıl önceki postları hortlatıyorum 😅 çok sağol canım ya günde kaç kere veriyodun hatırlıyomusun
Gari_de_Gari ipekk05 genelde canım büyün ilaçlar 4 saat arayla verilir.Ona göre dikkat et 2 güne birşeyciği kalmaz inşAllah 😍
dinle_beni_bi Afra49_61 kullanın Dr vermiş sonuçta. İburamin zero bende oğluma kullandım. Güzel bir ilaç. 2 yaş altı kullanmaz diye yazar ama aldırış etmeyin.
dinle_beni_bi ipekk05 aferinden daha etkili diye düşünüyorum. Aferin biraz soğuk algınlığı hafif kirginlikta. İburamin zero da grip gibi biraz daha rahatsizken verdik.
ipekk05 Gari_de_Gari canım iburamin kalmamıştı aferin aldım bir çay kaşığı verdim ve anında kesti öksürüğü reçetesinde 2 yaş altı kullanılmaz diyo ama napıyım ilaçsızda ilerler diye korktum iyi oldu çok şükür ya🥰
Si_se_ta_be Afra49_61 Ben her grip olduğunda oğluma yazdırıp alıyorum 2 güne iyileşiyor gerçekten güzel.