sgok biz bugun tekrar sorduk. Parayla kan satisi yasakmis kizilay öyle birşey olamaz sikayet edin dedi dedik hastaneye.
Dün kan parası olan ücret bugün kan parası degilde kana yapilan islem ücreti parası oldu. Hastane biz işlem ucreti parasi aliyoruz kana para almiyoruz dedi. Sıkayet edicez dedigimizde de fiyat konusunda yardimcı olucaklarini magdur etmeyeceklerini söylediler.
Ne ücret alirsa alsınlar fatura isticez. Kan ücretiyse kizilaya baska bi fatura yansitilirsa kan ücreti diye veegi dairesine sikayet edicem aldigim hizmete yanlis fatura kesiliyor diye