Minikkizimm Esraesra08 devlet hastanelerinde isimizi halledemiyoruz hastanın aciliyeti umurlarinda bile olmuyor randevu bulmak bile imkansiz. Ozel hastanelerde maalesef herşeye bu şekilde ücret yazma pesinde
Sevval1507 Minikkizimm ben 25 yaşındayım 18 e girdiğim gundendir kan verirdim geçen yıla kadar ama epeyi araştırdım sorusturdum bende kulaktan dogma bilgi saniyordum ama maalesef değilmiş artık vermiyorum