admin77 fıtık etkiliyor evet. Şöyle düşünün o yırtığa bağırsak giriyor aslında o da sıkıntı yapıyor bebeğe. Bir gün çok ağladı bebeğim bezini açtım ben de bir baktım pipisi pipisinin etrafı mosmor. Fıtık falan bilmiyorum tabi o zaman. Apar topar doktora götürdük. Doktora gidince doktor bir açtı bezini hiç bir şey yok düzelmiş ama kaka yapmış. Doktor dedi ki kakasını yapınca rahatlamıştır muhtemelen kakasını yapmaya çalışırken ıkınırken öyle oldu demişti. Öyle farkedip hemen çocuk cerrahına gitmiştik. Önemli bir durum olduğu için ameliyatı çok ertelemiyorlar merak etmeyin. Doktordan çıkınca bilgi verir misiniz bana da