admin77 normalde göbeği şiş diye gittik iki yerindede fıtık çıktı. Daha 1.5 aylıktı 2 hafta sonrasına ameliyat için gün verildi. Ameliyata 8.30 gibi girdi. Gece 3 ten sonra beslemeyi kestirdiler. Amilayttan çıkması 1-1.5 saati buldu. Daha 2 aylık olduğu için narkoz ağır geldi biraz geç ayıktı. 2 saate öyle aç bıraktırdılar. Narkozun etkısınden tam çıkamadığı için ve uzun süredir aç olduğu için çok ağladı. Akşamına kusma olmadığı için taburcu edildık.3. Gün banyo yaptırıp ameliyat yerini açtık. Bi kaç gün doğal olarak huysuzlandı ama tahmın ettiğimden kolay atlattı.