Happymom34 Çok tehlikeli bir virüs 1 hafta ile 10 gün arası yatırıyor hastanelik oluyor bebekler yemeden icmeden kesilip ishalden su kaybı yaşıyorlar mahvoluyorlar Allah korusun.
2 dozunuda yaptırdım 3 ay 14 günlükken ilk dozu 5 aylıkkende 2. Dozunu oldu. Hiç bir yan etkisi olmadı 1400 tl idi tanesi rotarix oldu.
Bütün aşılarını yaptırıyorum devlet, özel.
Mesela bu ay menenjit aşısı vardı eşim işten çıkarıldı ben çalışmıyorum bir akrabamdan borç ile ilk dozunu yaptırdık.
Aşılar çok önemli bence