Kuzeyali01 otizmi tetikleyen en çok faktör televizyonlardır eskiden televizyon olmadığı için otizm bu kadar yaygın değildi :) hemşireyim ve aşı olmayan çocukların neler çektiğini çok iyi biliyorum siz şanslı olabilirsiniz fakat 15 yaşından sonra verem de olabilir felçte! İnşallah olmaz ama işinizi şansa bırakmışsınız, inşallah keşke demezsiniz :) bırakın insanlar işini şansa bırakmayıp çocuklarını korusunlar :) yani demem o ki tabi ki yaptırın aşılarınızı 🥰