Ocakalti yazık günah değil mi yavrusu o hastalıklardan biriyle karşı karşıya kalsa Allah korusun hiç mi pişman olmayacak çok üzülüyorum aşı karşıtı insan görünce. Kendimden örnek vereyim aşılarımın hepsi yapılmış ama hepatit b tutmamış yani aslında vücudumda yeterli antikor oluşmamış staj yapacağım zaman sağlık raporu almaya gittiğimde (normalde test yapmadan verip geçiyorlar) doktor bir baktıralım hastanede çalışacaksın ne olur ne olmaz dedi ve biz bu şekilde öğrendik 17 yaşında tekrar hepatit aşısı oldum başka bir arkadaşımın da aynı şekildeymis fakat onun doktoru tahlil yaptırmamış ve bilmiyorlarmiş antikor olmadığını hastanede eline hepatitki hastanın iğnesi battı o kadar zor bir süreç geçirdiler ki çok üzülmüştük, lütfen aşıları ihmal etmeyin çocuğunuzun hayatına bile mâl olabilir