hangi şehirde hangi doktora gittiniz?
İnstagmradn Handan Kılınç’a bir bakmanızı öneririm. Cihan Çelikte var tabii
tek bir doktorla sınırlı kalmayın
nörolog Barış Ekicinin kitaplarını tavsiye ederim
Otizmi oyuna getir , Bana Otizmden bahset
Okudukça Otizmin aslıdna tam olarak ne olduğunu anlayacaksınız
korkmayın sakin olun
belirttikleriniz dışında ortak dikkati nasıl? Bir yabancıya gittiğindeki refleksleri nasıl?
ben 13 aylıkken oğlumu otizmden şüphelenip nöroloji doktoruna götürdüm.
otizm belirtileri olduğunu ama tecrübelerine dayanarak bunun aslında iletişim bozujluğu ve uyaran eksikliği olduğunu söyledi ve ben işimi bırakıp oğlumla ilgilendim
şu an 38 aylık ve çok iyi..
bu yüzden öncelikle sakin olun.
varsa ekranı kesin,bol bol oyun bol iletişim. tabii doktorunuzun yönlendirmesini de dikkate alın
ama tek bir doktorlada sınırlı kalmayın lütfen
ve en önemlisi bazı şeylerin önüne geçemeyiz.
yani evladınız otizmse zaten bunu önleyemezsiniz ama onun daha iyi olması sizin elinizdee çaresiz değilsiniz lütfen kendinizi yıpratmayın