nino33 her bebek bir değil ki benim bebeğim yeni bakmaya başladı mesela. Daha 1 haftadır anca. Doktorumuz algısı açık görünüyor etrafında olan herşeye bakıyor sen her seslendiğinde sana bakmaya olur çünkü gördüğü şeyleri kafasinda oturtmaya çalışıyor o da insan o kadar seri çalışmıyor refleksleri belki de bişey düşünüyor demişti 3 aylıkken gittiğimizde. Sağına soluna geçip Can Bartu diyordum hiç oralı değildi. Şimdi birden ana kucağında otururken konuşan herkesi arayıp bulmaya başladı. Yanından sesleniyorum hemen bakıyor ama mesela babası onunla oynarken ben seslendiğimde hala oralı olmuyor çünkü odağı başka yerde. Benim de bebeğim bir şeylere asla uzanmiyordu yeni yeni ona başladı tam yapamasa da hala dönmüyor kafama çok takıyorum ama olacak zamanla. Bir de benim oğlum 3 hafta erken doğdu bu tarz gelişmeleri düzeltilmiş ayından hesaplamam gerekiyormus.