Ben öğretmenim. 2,5 yaşında otizmli bir öğrencim geldi sınıfa. İlk geldiğinde annesini babasını bile tanımıyordu. Sınıfla hiçbir şekilde bağlantısı yoktu sürekli koşuyordu farklı takılıyordu. 5 yaşına gelip okuldan mezun olduğunda, kolejler sıraya girdi bu çocuğu okuluna almak için. Hiç üzülmeyin hiç endişelenmeyin. Eğitimi var, sabırlı olun çok ilgilenin çok sevin çok öpün 🥰