Eliffaaayyyy çok gecmıs olsn oncelıkle sabırlı olun geçecek ama biraz yorulacaksınız bızde 1,5aylıkken olduk axbıon dıe bir losyon kullandık evde ne varsa yıkadım utuledım dış bucak temızledık elbıselerı çarşafları vs herseyınposete koydum 1hafya balkonda bekledim yıkadım utuledım koltuk yatak ne varsa ütüledim