Bizde uyuz olduk bebeğiminede minik küçük bir kaç yerinde kızarıklık var bizede xapion verdi 3 gün sürüp gün sonu duş aldırın demişti doktor bizede onu verdi ama ben kaşınıyorum ve lezyonlar çıkmaya başlamış wilksim pomat kullanırken nevresim ş yıkıyorsunuz şaştım kaldım