Xabion bebeğiniz kullanamaz sakın kullanmayın bizde xabion kullandık bebeğim 3 aylıktı çocuk için olanı kullanacaktık doktor tam hatırlayamadım ama 6 aydan küçük ya da 1 yaşından küçük bebekler kullanamıyor dedi, benim bebeğimin her yerine uyuz bulaştı çok kötüydü cildiye doktorunun yazdığı karışımla kurtulduk, çocuk doktoru cildiye kwellada yazıp yolluyor ama şimdiki uyuzlar dirençli olduğu için losyon fayda etmiyor bebeğiniz inşallah en kısa zamanda kurtulur kıyamam ona Rabbim şifa versin