sibel60_ 3 aylık bebek 7 kg neresi zayıf deniliyor pardon da bu postu biraz saçma buldum benim oglum 4 bucuk aylık daha yeni 7 kilo olduk kimse de zayıf diyemez gayet normal büyümesi ozaman biz de mi zayıf kaldık her çocugun gelisimi kendine özeldir doktorunuz kilosu fazla dedigi halde zayıf mı diyenlere agzının payını verin böyle düsüncelere de girmeyin lütfen sagın solun degil doktorların dedigi önemli