sibel60_ doktorunuzun normal dediğine etrafınızdaki hangi uzman karşı çıkıp normal değil dedi. Bir uzman normal derken diğer eş dost aa kilosu düşük dedi diye bunu mu dert ediyorsunuz. Ki doktor normalin üstü demiş hatta. Belli ki internete de girebiliyorsunuz doğum kilosuna göre hesaplamalar var ordan da bakıp normal oldugunu görmüşsünüzdür. Peki burda cidden bir şeyleri dert eden, dert edinecek sorunları olan insanların olduğu bir yerde ne mantıklı böyle bir başlık açıyorsunuz. Nasıl bir tatmin olma istegidir? Gülüp geçiyorum genelde ama insan sessiz kalamıyor bazen..