umutku Kumsalnur Aynen öyle anlayışsız insanlarla uğraşmak zor dünde biri gelmiş emiyor mu ben birini 3 buçuk birini 4 yaşına kadar emzirdim diyor sende emzir diyor Allah ım sabır ver dedim
ayaz0606 Teşekkür ediyorum çok sagolun ben yeni kullaniciyim size degildi yazdığım aslında cevap verirken sizin yorumunuzun altına vermiş oldum kusura bakmayın.
Ozlem35erdemir sibel60_ 4.250dogdu kızım 4aylık 8kilo onada şişko diyorlar bazı insanalar tam bir gerizekalı