Sari- aynı sitede karşılıklı binalarda oturuyoruz. Verdim çok rahat oluyor, zaten bensiz ya da bana haber vermeden asla eve girmezler kontrolcü olmadıkları için anahtar vermemeyi hiç düşünmedim. Kendileri de anahtar yaptır bize de asla demediler. Ama gerçekten o kadar işe yaradığı zaman oldu ki. Büyük kolaylık oluyor benim için