mnkanne1 Sari- hem kendi ailemin hem kayınvalidemin anahtarları bende vardır bizim anahtarımız da oralarda vardır çünkü insanlık hali her şey olabilir izinsiz de girmedikleri için sorun teşkil etmiyor
Babybloom Sari- annemlerde, erkek kardeşimde, bakıcımızda var ev anahtarımız. Çekirdek ailemin manevi bağımsızlığına zeval gelmedi şimdiye kadar😁
Gmzcbt21 Sari- anahtarım evlendiğim günden beri kayinvalidemlerde var. Ama hiç gelip açmaz girmez. Sağlıkla ilgili birşey olursa ulaşamazlarsa gelip girip baksınlar diye. Evde olmasam bile gir şuna bak desem görüntülü arar beni sen de bak içim rahat etmez der.
Sari- Gmzcbt21 ne güzel genellikle herkes aynı şeyi söylemiş 🥰 aileye saygı duyulması çok önemli gerçekten 🙈
GezginPaNDa Sari- ben anneme de kv de verdim anahtarı. Onlar istemedi ben verdim. Anahtarı unutabiliriz, acil bir durum olabilir. Ama iki taraf da bizden habersiz gelmez . Güveniyorum
beyzzsenturkk_ Sari- eve yokken göz kulak olsun diye verilebilir belki kedi köpek vs varsa da ama harici çok çok gereksiz
Sari- beyzzsenturkk_ ben de öyle düşünüyorum . Yani anahtar verenleri de anlıyorum ve mantıklı geliyor ama kendi adıma nedense çok suistimal edilebilir gibi geliyor yani ailem eminimki saygı duyar zaten ama o anahtarı vermek bile bana sanki bir ev ihlali gibi geliyor bilemiyorum 🥲
Gmzcbt21 Sari- kesinlikle ne olursa olsun çocuğun evlenince başka bir ailesi oluyor önceliği onlar oluyor. Saygı duyarsan saygı görürsün
Mamaaaaa Annemlerin anahtarı bende kayınvalidemlerin anahtarı eşimde, bizim evin anahtarı da her ikisinde var. Sorun etmiyorum insanız başımıza herşey gelebilir biz vermek istedik
Sari- Gmzcbt21 sizin gibi düşünüyorum . Yani tabii ki anne baba her şeyden çok kıymetli ama öncelik her zaman benim kurduğum aile . 😍
Merve87 Sari- ben verdim verirken de burda da bir eviniz var sakın unutmayın diyerek verdim hem de. Kendi ailemde eşimin ailesi de farklı şehirlerdeyiz ama aynı şehirde olsak da verirdim.
Sari- Merve87 ne güzel yapmışsınız 🥰 ben anahtarı vermemiş olsam da burası sizin de eviniz diyorum zaten öyle çünkü her zaman kapımız açık , ama kapıyı bizim açmamız lazım o ayrı 😅☺️
S_x_w Sari- anne-babam hayatta değil ama ablamlarda var evimin anahtarı..onların anahtarı da bende var..