Ben kayınvalidemlerin üst katında oturuyorum. ve onlara anahtar asla teslim etmem.
babamda var,oğlum kreşe gitmek istemediği zaman ya da hasta olduğunda bizde bakması gerekebiliyor.
bir de kapıda bir yerde her ihtimale karşı sakladığım bir anhatar var eşimin ailesi onu da bilmez
kısacası eşimin ailesinde anahtar değil anahtarlık bile vermiyorum :D