konubebek
Bu yazıyı 170 cm boyunda 56 kg ağırlığında ve 29 yaşında 1 çocuk annesi olarak yazıyorummm !
Çocukken hiç bşy yemezmişim
Yumurta kokusu osuruk gibi gelirdi
Süt midemi ağrıtırdı
İlk okul ve orta okulda hep en ön sıraya oturtuldum çünkü sınıfın en kısalarındandım
Hatta herkes 6. Sınıfta regl oldu ben 8. Sınıf sonunda olmuştum
Arkadaşlarımın hepsi benden kısa kaldılar
Bende baya uzadım
Annem geçenlerde söyledi
-eğer sen yemek yiyen bi çocuk olsan daha da uzarmışsın diye
Annem 150 cm 😂
Babama çekmişim
Bence çocuğunuz sürekli hasta olmuyorsa bağışıklığı güçlüyse
Salın gitsin
Genlerde, sosyal hayatta önemli
Ergenlikte basket oynasın
Buna takılmayın çünkü çocukta bizim taktığımızı anlıyor
🌸