Damla_eflin tatlım ben okuduğumu anladım ki ona göre kadına yazdım.
Ama sen yok kalkmiş millete ne takmam odur budur muhabbetine girmişsin soruyu tekrar diyorum iyi oku bak boyu kısa mı diyor sonra macun vs ne kullanayım diyor sen hala neyde ıssar ediyorsun. Bak biri daha sana yazmiş hiç mi üşenmedin diye hla neyi anlamak istemiyorsun sen
Garipsin ya neyse …Ne sen benle vakit kaybet ne de ben hadi iyi günler
Anlamaz yine yazarsın sen şimdi birşey
Şimdiden sana he he tamam sensin diyorum 🤪