Htc1821 [silindi] insanlara kendini anlatamiyorsun ozellikle bunu anne olduktan sonra anladim. Yok soyle yapma boyle yap vs cok cumleler duydum. Birde aciklamasini yapiyordum kendimce bildigim okudugum kadariyla.. Baktim anlamaya insanlarin niyeti yok o yuzden ben boyle yapiyorum diyip kestirip atiyorum🤞🏼😉 Saglik ocagindaki hemsirimden memnunum. Bu zamana kadar oyle tavrini gormedim. Cogu seyde zaten karari anne babaya birakiyorum yorum yapmiyorum diyor. Kontrollerimiz doktorumuzla paralel gittigi icin ordan net ogrenebiliyorum.
[silindi] Htc1821 en güzeli zaten kulakları tıkamak bir bebeğin en iyi doktoru annesidir etrafdan şöle yap böle yap demelere bende kestirip atıyorum artık 🤦🏻♀️
elmalikurabiye Yavuzunannesii devit3 u bana berdi doktor. Bebeklerde kullanilabildiginden emin misiniz? Ben kizima bestiron kullaniyorum c vitamini de var icinde
Yavuzunannesii elmalikurabiye hamileliğimde bana aynısını verdi doğumdan sonra bebeğe de verdi bende anlamadım bu hafta çocuk doktoruna gidicez 17 gün oldu göbek bağı halen düşmedi devit 3 de sorcam bakalım
Htc1821 Tugba42 Simdi doktor kontorolumuzden ciktik. Kullanmak istemedigimi paraben olmayan demir ilacini istedim. Icinde katki maddesi olan birseyi neden saglik bakanligi verir diye sordum. Piyasadaki degeri ilacin 5 10 tl ama icinde paraben olmayan 80 vs o yuzden veriyorlar dedi.🙄 Bu kadar ucuz mu cocuklarimizin sagligi😡
Htc1821 Ruya_Mert eczaneden icinde paraben katki maddesi olmayan demir ilacini soyleyip.alabilirsiniz dedi doktorumuz.
Mucizem_0809 canantkn canım ben oğlumun doktoruna sordum onun içindeki paraben zararsız dedi algı yaratmaya çalışıyorlar dedi ne yalan söylim her ay 90 lira verip diğer markanınkini alabilcek gücüm yok onu kullanıyoruz öyle bi sıkıntımız olmadı muhtemelen dişlerinden dolayı öyledir
Burcu_Erdogan Ewrem kan testi için damardan girip tüp ile mi alıyorlar yoksa topuk kanı gibi bir kaç damla yetiyor mu?
Ewrem Burcu_Erdogan siringayla almislardi ilk bizimkini son aldirgimizi tuple aldilar cokda rahat oldu soyleki kan alan kisiler (cocuk kan aliminda) isinin ehli insanlar yani stajer filan yok zaten :)
Burcu_Erdogan Ewrem teşekkür ederim, bir an düşününce insan nasıl olacak acaba diye düşünüyor. bugün doktorumuza kan tahlilini sordum 6 aylık olunca yapacakmışız, şu an 4 aylık ve Demir ilacına rutin olarak başlamayı önerdi.
Annesininpamugu Sağlık ocağının verdiği d vitamınınıde kan ilacınıda okuduğum olumsuzluklar sebebiyle kullanmadım. D vitamını olarak acd3 kullanıyoruz. Kan ilacıda ferrum kullanıyoruz. Şimdilik bir sıkıntı görmedık
PamukEcem canantkn ben kullanmadim hiç. Tercih etmedim. Içerisinde paraben olduğu yazıyor. Doktor tavsiyesiyle daha doğal içerikli olanı aldım onu kullanıyorum.
Busekayra16 canantkn içerisinde paraben var bana kalırsa kesinlikle kullanmayın. Temiz içerikli Demir ilaçları var onlardan tercih edebilirsiniz. Ben mesela myiron kullanıyorum hiç bir kımyasal yok içinde. Yalnız ücretli yani sgk kapsamında değil bilginize
Bensum Busekayra16 reçetesiz alınabilir mi? Bir de kaç ml lik bu ilaç eczaneneden alırken ismini söylesek yeterli mi çeşitleri falan var mı