Arkadaşlar sağlık ocağının zorunlu verdiği vegaferon damla hakkında olumsuz şeyler duydum siz yorumlarını söyler misiniz oğlum yedi aylık huysuzluk ve sinir halleri var ee damağı da çok kaşınıyor dişten mi Damla’dan mı bilemedim bana bi hal çare lütfen çünkü doktorlar hep farklı cevaplar verdi en iyisi deneyimli anneler diye düşünüyorum