mrsjale canikoko benimde ip çıkmıştı ama korktum çekmeye canım çok tatlıdır gittim doktor bi saniyede çekti aldı gelmesen de düşecekmiş zaten ucunda demişti 😂🫣
Hep-sevgiden canikoko ayyy tamamen kendimi çıktı yoksa ipi falan eline gelip sen mi çektin yapacak bisey yok olan olmuş benim bir tanıdığım tuvalette temizlenirken ipi eline gelmiş çekip almış kendi 🤣
canikoko Hep-sevgiden zaten ipi çıkmıştı neredeyse plastik gelmişti. Öyle olunca çektim tabi zaten kaymış kayacağı kadar 😂
Fridasrose canikoko benimde 7. Ayında kaymıştı hafif kanama var diye gittim doktor düşmüş hiç mi farketmedin dedi 😂😂 bazı kadınların vücudunda durmuyormuş Malesef bende onlardan biriyim
Fridasrose canikoko ben 2. Doğumu yaptıktan sonra tekrar taktırma kararı aldım çünkü spiral düştükten hemen sonra hamile kaldım bi daha istemiyorum Allah isteyene versin
Mikisss canikoko spiralliyken hamile qalmışım.bu sabah test yapdım pozitiv cikdi.dusdumu düşmedimi bilmiyorum.
canikoko Mikisss kaymıştır muhtemelen düşse anlardınız. Sağlıkla gelsin yeni bebişiniz ❤️ Ne kadar yaş farkı olacak aralarında
Pofudukk_01 Mikisss ay benim de adetim gecikti Bi kaç gün halen de bekliyorum eğer bugün de olmazsam yarın test yapacam sipral var bende de bu yorumu görünce korktum ayy😟sizde belirtiler nelerdi nasıl anladınız söyler msniz ya.
Mikisss Pofudukk_01 halsizdim.test yapdım pozitiv cikdi.ama bu gün regl oldum.doktora sordum.dollenme gitmiş ama bebek rahime yerlesmesine spiral izin vermemiş o yüzden test pozitivmis.
LaraCroftTombRaider canikoko off artık hamile kalmaktan korkar oldum bende de spiral var inşallah sapasağlam kalır 😓