Mikisss Pofudukk_01 halsizdim.test yapdım pozitiv cikdi.ama bu gün regl oldum.doktora sordum.dollenme gitmiş ama bebek rahime yerlesmesine spiral izin vermemiş o yüzden test pozitivmis.
Yusufyahya Yusufyahya bebeğimde reflü var sizinde bebeğinizde varmış galiba gaviscon kullanmissiniz bmde gastrotuss baby kullanıyorum ?
MaKBiLe__KrAL_35 canikoko dünyaya bidaha gelirsem erkek olarak gelcem oh valla erkeklerin hiç böyle dertleri yok
Sunkiss canikoko Ay ciddi misiniz. Spiral düştükten hemen sonra mı hamile kaldınız. Korunmamış mıydınız sonrasında