Musmutlumom Evet 3kisilik aileyiz esim yakitinn konusunu etmedi de buyuk araba istemiyor devamli yollarda araba kullanmaktan sıkıldı zaten hatta bana diyor sen kullan gezmeye giderken bari rahat gideyim.
Ozaman soyle bir dua edeyim bize bir mafya minübusu birde şöför ver allahm😂😂bizde arkada oturalim😂