38 aylık oğlum hala tv izlemiyor.
evet bizim bir süre iletişim bozukluğu geçmişimiz var. belkide benim içimdeki korku ondandır bilemiyorum.
ama bu işin içinden bir insan olarak şunu söylemliyim
tv,otizm yapmıyor evet. ama otizme benzer bulguları tokat gibi yüzüne çarpabilir.
bazı çocuklar dezavantajlıdır.
bazıları ise hiç etkilenmez.. Ya da siz etkilenmediğini sanırsınız.
herkes istediğini yapmakta tabii ki özgür. benim çevremde bütün arkadaşlarım izlettiriyor.
onlar kötü bir anne mi? hayır
ben izletmediğim için iyi bir anne miyim? hayır
Ama şimdi bir sorun olarak görmediğiniz şey ileride karşısnıza çıkar.
şimdi tv,telefon ile geçirttiğiniz zamanı gün gelir sizden alır.
çocuk hakettiği zamanı öyle ya da böyle sizden alır. şimdi uğraşmazsınız ama gün gelir okul çağında bugünleriniz karşısınıza çıkar.
yargılamak değil niyetim. nitekim burada tv,telefon güzellemesi yapılıp fikir beyan edilmiş,bende fikrimi beyan ediyorum…
ekranın yerine kendimizi koymak çok zor olmamalı.. tv’nin öğretip sizin öğretemeyeceğiniz hiçbir şey yok. bunuda unutmayın.
kimsenin pişman olmaması dileğiyle..