112233445566 Linç yiyenler 3 aylık-8 aylık izliyor, ben de işimi yapıyorum diyenler aslında, genel olarak. Yoksa yaşına uygun olarak yarım saat izletti diye kimseye bi şey denmez herhalde. Otizm yaptığını da kimse söylemiyor -bilmeden konuşan varsa eğer görmedim- ama gelişim geriliğine, uyaran eksikliğine sebep olduğu da açık.
Bu kadar kaosa rağmen de tv postu açıp zararlı mı diye sorulması da samimi gelmiyor bana🫠